Postać- zwiększa moc 2x Potrójna Bitwa-walczą trzy bakugany na jednej karcie(świetna) Poczwórna bitwa-walczą cztery bakugany na karcie Poziom Niżej-zabier przeciwnemu bakuganowi 100 pkt Karta domeny-zwiększa moc wszystkich bakuganów z danej domeny o 100 ptk Karta płapka-niszczy oba bakugany (elitarna) Bi-o hazard - efekt karty super mocy użytej przez przeciwnika jest anulowany Reaktywacja - za każdego bakugana znajdującego się na całym polu bitwy, twój bakugan dostaje 100 punktów (świetna) Dodatkowa moc - odsyła wrogiego bakugana do ręki przeciwnika Fuzja mocy - zabiera wrogiemu bakuganowi 50 punktów i daje je twojemu bakuganowi co runde Pole Płomienia - dodaje 150 punktów bakuganom Phyrusa(świetna) Arena Cienia - dodaje 150 punktów bakuganom Darkusa znajdującym się na karcie (świetna) Zmieniacz Ciemności - dodaje 100 punktów bakuganom Darkusa, a przeciwnik nie może używać żadnych karty super mocy Tajfun - przy używaniu bakugana Ventusa/Darkusa/Subterry i walce przeciwko Phyrusowi/Aquosowi/Haosowi, odbiera wrogiemu bakuganowi 100 punktów Brama Ziemi - dodaje 140 punktów bakuganom Subterry, znajdującym się na karcie (świetna) Bait - dodaje 100 punktów bakuganom Subterry Bagna Mocy - liczba punktów bakuganów znajdujących się na karcie maleje o 10 na rundę, do momentu zakończenia bitwy Wir Aquosa - dodaje 150 punktów dla bakugana Aquosa (świetna) Siła Ventusa - dodaje 150 punktów bakuganom Ventusa (świetna) Osuszyć Kolor - dodaje 100 punktów bakuganowi Chaosu, a na wrogiego bakugana nie działa karta mocy związana z domeną (świetna)
UWAGA KARTY ŚWIETNE SĄ OD RANGI GRACZ A ELITARNA OD ELITARNY GRACZ
|